13 Temmuz 2008 Pazar

IRAK'TA SAVAŞAN KRALİÇE ADAYI

Irak’ta direnişçilere karşı savaşan İngiliz asker Katrina Hodge (21), Miss England Güzellik Yarışması’nın finaline kaldı.

Tunbridge Well güzeli seçilen Hodge, cuma günü yapılacak olan yarışmada İngiltere’nin en güzel kızı olmak için mücade verecek.

Güzelliği nedeniyle ’Savaşçı Barbie’ olarak anılan Onbaşı Katrina Hodge, 2005 yılında Irak’ta görev almış, gösterdiği cesaretten ötürü takdir belgesiyle onurlandırılmıştı. Irak’ta araçlarının tepe taklak olması nedeniyle ölümle burun buruna gelen Hodge, "Şoke olmuştum. Aracımız üç takla atmış, korunmasız kalmıştık. Kendime geldiğimde, Iraklı bir şüpheli silahıyla duruyordu. Hızlı hareket etmezsem hayatımın tehlikede olduğunu biliyordum. Yumruk attım, bu sayede elindeki tüfeği kaptım" diye anlatıyor.

Onbaşı Katrina, finalde güzellik kraliçesi seçilirse, ülkesini 2008 Dünya Güzellik Yarışması’nda temsil edecek. Katrina Hodge, "Miss England finaline kaldığım için mutluyum. Part-time model ve asker olmak çok farklı şeyler. Bu yarışmaya, ordunun ulusumuz için yaptıklarını gündeme getirmek için katılıyorum" dedi.

Hiç yorum yok: