8 Temmuz 2008 Salı

ERGENEKON'DAN MEKTUP VAR!


Ergenekon Terör Örgütü'ne Yönelik Operasyonu Kapsamında Tutuklanarak Cezaevine Konulan Osman Gürbüz, Avukatı Erdem Olgun Aracılığıyla Gönderdiği Mektubunda, Hakkındaki Suçlamaları Kabul Etmedi.

Ergenekon Terör Örgütü'ne yönelik operasyonu kapsamında tutuklanarak cezaevine konulan Osman Gürbüz, Avukatı Erdem Olgun aracılığıyla gönderdiği mektubunda, hakkındaki suçlamaları kabul etmedi. Veli Küçük, Korkut Eken ve İbrahim Şahin'i tanımadığını söyleyen Gürbüz, kendisinin Yeşil olduğu yönündeki iddiayı yalanladı.

Osman Gürbüz'ün Metris Cezaevi'nde yazdığı 3 sayfalık basın açıklamasını Avukatı Erdem Olgun Kadıköy'deki bürosunda basına dağıttı. Kendi el yazısıyla gönderdiği basın açıklamasında hakkındaki tüm suçlamaları kabul etmeyen Gürbüz, geçmişte suç işlediğini ve sabıkalı olduğunu, ancak Ergenekon Operasyon'u kapsamında gözaltına alınarak tutuklanmasının haksızlık olduğunu iddia etti. Basın açıklamasında polisi ve medya kuruluşlarını da suçlayan Osman Gürbüz, yargısız infaz yapıldığını öne sürdü. Gürbüz açıklasında, "Ben ne Yeşil, ne Hizbullah kurucusu ne de DHKP-C itirafçısıyım. Şahsi olaylarımla sabıkalı olabilirim. Suç işledim, cezamı da çektim. Türkiye Cumhuriyeti'nin bir bireyi ferdi olmaktan gurur duyuyorum. Ben Gazi olaylarına karışmadım. Ülkemin suçsuz insanlarına kurşun sıkacak, provake edecek kadar alçalmadım. Ülkeme hainlik etmedim. Rahmetli Hablemitoğlu ve benzeri hiçbir ihanet içinde olmadım. Yüzyıl şerefsiz yaşamaktansa, şerefli bir gün yaşamayı yeğlerim. İsimleri geçen Veli Küçük, Korkut Eken, İbrahim Şahin beyleri medya hariç tanımam. Hiç görmedim ve görüşmedim. Tansu hanım ve eşiyle ilgili hiçbir konu bilmem, hiç kimsenin ne adamı, ne tetikçisi, ne de katili olmadım. Mehmet Ağar Bey'i hiç tanımam. Hanefi Avcı Bey'i tanımam. Söylendiği herşey doğrudur, dürüst bir insandır. Bu iddialarda bulunan şahıslar ve medya kuruluşlarıyla adalet önünde hesaplaşacağız. Hiçbir örgütün üyesi olmadım. Sabıkalı ve suç işlemiş olabilirim. Bu ülkede başbakanlar da suç işledi cezaevlerinde bulundular. Ülkeme ihanet etmedim. Türk milleti ihanet edenleri tarih boyunca hiç affetmedi, bundan sonra da affetmeyecektir. Son nefesime kadar Türkiye Cumhuriyeti ve Atatürk ilkelerine bağlı kalacağıma ant içerim." dedi.

Geçmişte de kendisi üzerinde büyük oyunlar oynandığını ileri süren Ergenekon zanlısı Gürbüz, "Geçmişin başbakanı Gebze'de bıkarak kaçtığım BMW marka otomobilin Almanya'dan gelen bir gurbetçiye ait olduğunu bilmeyerek, BMW marka otomobil Genelkurmay'a aittir diyen Mesut Yılmaz bu ülkede nasıl başbakanlık yaptı. Benim Yeşil olduğumu iddia eden geçmişin Devlet Bakan'ı Eyüp Aşık nasıl bu millete bakanlık yaptı. Ben ağaç koğundan mı çıktım? Benim kan grubum, parmak izim, kütüğüm, annem babam, abilerim, ablalarım daha ötesinde 21 yaşında kızım yok mu? Ayrıca Hizbullah kurucusu iddiasında bulunan Mehmet Eymür, bu ülkede çok önemli MİT Kontuterör Daire Başkanlığı yaptı. Türkiye Cumhuriyeti Devleti, kurumları, kuruluşları benim DHKP-C olup olmadığımı bilmiyorlar mı?" diye sordu. Sunni gündemlerle Türk milletinin oyalandığını ve uyutulduğunu öne süren Osman Gürbüz, kimliği gizlenen tanıkların kendisini öldürülen bazı insanların katili olarak göstermeye çalıştıklarını savundu.

Bu arada bürosunda müvekkili Osman Gürbüz'ün basın açıklamasını okuduktan sonra gazetecilerin sorularını cevaplandıran Avukat Erdem Olgun, müvekkilinin popüler ve sürekli gündemde olduğu için Ergenekon Operasyonu'na dahil edildiği iddiasında bulundu. Osman Gürbüz'ün basında gösterildiği gibi zengin olmadığını da söyleyen Avukat Olgun, Gürbüz'ün Antalya'da Bach Cleub işletmeciliği yaptığını söyledi. Müvekkilinin Yeşil kod adlı Mahmut Yıldırım'la bir ilgisinin bulunmadığını da öne süren Olgun, gerekirse kan ve DNA örneği vermeye hazır olduklarını bildirdi.

Hiç yorum yok: