10 Temmuz 2008 Perşembe

ARDA'YI BEĞENİYORUM


Yattara, Trabzonspor’da şampiyonluk yaşamayı çok istediğini söylerken, Avrupa’da Anelka, Messi ve Christiano Ronaldo’yu, Türkiye’de de G.Saray’ın genç yıldızını beğendiğini açıkladı.

TRABZONZSPOR’un Gineli oyuncusu İbrahima Yattara, tek düşüncesinin bordo mavili forma altında şampiyonluk yaşamak olduğunu belirtti. Yattara, Trabzonspor’un resmi internet sitesine yaptığı açıklamada, Trabzon’un yuvası olduğunu ifade etti. Kariyerinde ilk defa bir takımda 5 yıl forma giydiğini belirten yıldız futbolcu, tek eksikliğinin şampiyonluk yaşamak olduğunu söyledi.

Sakatlıklara sitem

2007-2008 sezonunda takımın yaşadığı şanssızlıklar ve bazı oyuncuların sakatlıklarının beklentilerin önüne geçtiğini ifade eden Yattara, "Şampiyon olamadığımız ve şampiyonluğa oynayamadığımız için üzgünüm. Ama ben burada şampiyonluk yaşamak istiyorum. Artık bundan sonraki hedefimiz, gelecek sezona en iyi şekilde hazırlanmak olacaktır. Tek düşüncem bordo mavili forma altında şampiyonluk yaşamak" diye konuştu.

Yanal’ın katkısı büyük

Ersun Yanal’ın kendisine büyük katkı yaptığını sözlerine ekleyen Yattara, Avrupa’da ve Türkiye’de beğendidiği oyuncular olduğunu vurgulayarak, "Avrupa’da Anelka, Messi ve Christiano Ronaldo’yu, Türkiye’de en çok Galatasaraylı Arda’yı beğeniyorum. Her oyuncunun kendine göre bir stili var. Ben driplinglerimle karşımdaki futbolcuyu geçmeyi, gol atmayı veya asist yapmayı düşünen bir futbolcuyum" dedi. Yattara, Play Station oynamayı ve seyahat edip yeni yerler görmeyi sevdiğini sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok: